16 Nisan 2010 Cuma

tavşanlar ve tazılar


dolgusu düşen dişimin dilime değen kısmı yara oldu. oynamadan duramıyorum. o uyuşmuşluk hissi acı beni benden alıyor. işten geldim hiç bişe yemedim. kalkıp çay koyucam şimdi kahvaltılık yiyim bari.tıklım taşak otobüsde ayakta geldim gene. keşke biri kalksa da otursam diye yalvardım ama kimse duymadı. radyo dinliye dinliye, yollarda döne döne eve geldim. iş yerinde süper hatalar yapmışım. herkeş bana kızdı. pardon dedim başımı öne eğip. bugün çok sıkıldım çok yoruldum çok üzüldüm. sonra üzüldüğüme üzüldüm. şu dünyada şans eseri bulduğum doğru düzgün tanımasamda herkesden çok tanır gibi olduğum çok çok çook uzaklarda ki en sevgili arkadaşımı telefonla aradım konuştum.sağolsun kırmadı dinledi beni. burdan gene sevgiler yolluyorum. başka??? başkada bişe yok işte. annem yok hala,evi bok götürüyo. yarın ev partisi vericem,herkes davetli. içkileri unutmayın. tansiyonum fırlayıp beyin kanaması geçirene kadar içmek istiyorum. sonra da av partisi vericem. ona sadece tavşanlar ve tazılar davetli. gudbay :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder