19 Eylül 2009 Cumartesi

Deli Dünyada

Etrafımda hep tanıdık yüzler,
Yıpranmış yerler, yıpranmış yüzler.
Aydınlık ve erken günlük yarışları için,
Hiç bir yere gitmezler.
Gözyaşı gözlüklerine dolar,
İfade yok , ruhlar yok.
Çevirdim kafamı, kederimde boğulmaya,
Yarın yok, yarın yok.

Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü.
İçinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar.

Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstelemek zordu.
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada,deli dünyadalar.


Çocuklar bekliyor güzel günleri,
"Mutlu yıllar", "iyiki doğdun".
Her çocuk anlıyor, oturup dinlemeyi,
"Oturup dinlemeyi".

Okula gittiğimde ürkektim,
Kimse bilmedi beni.
"-Öğretmenim söyle ödevimi!"
"Gör beni, gör yüreğimi!"


Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü.
İçinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar.

Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstelemek zordu.
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada,deli dünyadalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder