3 Eylül 2009 Perşembe

ne yazayımki şimdi

harbiden ne yazayım, sen söyle. okuycaksan yazayım. duymak istediklerini yazayım. iyi hissedeceksen yazayım. zaman geçireceksen yazayım. unutacaksan yazayım. seveceksen yazayım. özlüyeceksen yazayım. ama dersen ki yazma ben genede yazayım. senin için değil birazda kendim için yazayım. ağlamak için yazayım. bitmeyen aylar, yıllar gibi geçen dakikalar için yazayım. aynı şarkıyı defalarca dinlemek için yazayım.

daha iyi biri olmak isterdim.
daha yakışıklı veya daha güçlü biri olmak isterdim.
şuanki ben değilde başka biri olmak isterdim.
insanların beni sevmesini isterdim.
gerçekten veda edebilmeyi isterdim.
yüreğimden söküp atmayı isterdim.
beni sevecek birilerini inan şuan yanımda isterdim.
yalnız başıma ölmekden korkmamayı isterdim.
kopyanın kopyası gibi gelen şu hayatta beni tekrar yaşama tutunduracak birşeyler isterdim.
güvendiğim herşeyin gözümün önünde eriyip gitmemesini görmek isterdim.
çok şey istiyorum...
iyi bir şeyler olsun.
Eğer varsan orda biyerlerde,ve duyuyorsan bu dediklerimi, ben kendim baş edemiyorum, bana baş edibilecek gücü ver...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder