26 Ekim 2010 Salı

kıssadan hisse,kıssadan hisse,cevap ver hisse

*iş yerinden bi arkadaş, kız arkadaşıyla ayrılmış. tuvalette muhabbet ediyoduk. kim ayrıldı dedim. farkedermi dedi, sonuçta bitti. artık her hangi bir şekilde alakam olmuycak onla, en azından eskisi gibi.şeyim elimde öylece işemeye devam ettim.düşüncelere daldım. ne kadar da doğruydu dedikleri. bitince kazanan yada kaybeden yoktu aslında. bitiyodu sadece,olan buydu. way aqyim dedim hakkaten, böyleyken böyledi..
*madonnanın bi filmi vardı bu böle zengin bi hatun herkese her istediğini yaptırıyo gemideler vs. sonra bi elemanla mahsur kalıyolar adada herif bi yerden sonra sikerler diyo veriyo madonnaya ayarı. güç elinden gidince kölesi yapıyodu resmen madonnayı. sonra aşık oluyolardı felan fişman. benim bi patron var sağolsun bu gün bana fırça kayarken o geldi aklıma. ulan bunla böle bi adada yalnız kalsam tutsam kısa sarı saçlarından vursam küçük götüne şaplağı. böle salak bi sırıtış yüzüme yerleşti sonra :)

*birden aşırı neşeli arsız bir mutluluk kaplarken 2dakka sonra en yorgun en bezgin en umursamaz biri oluyorum.neye dalalet bu? yedim iyce kafayı sanırsam.

*sıçacam işinede,sabah karanlıkda kalkıp akşam karanlıkda eve dönmelere,tıklım taşak otobüsünede,iş yerindeki gerzek muhabbetlerede. gün geçsin diye yaşanır mı aqyim ya bune böle. pöff..

*eh artık zamanı geldi,bu kadar yas yeter...




2 yorum:

  1. şahane bir yazı ve harkulade bir video...
    evet kenjo evet, bu kadar yas yeter!

    YanıtlaSil
  2. hayde prağa ordan ver elini viyana. gidiyoz demi kaptannnnn ;)

    YanıtlaSil