4 Eylül 2010 Cumartesi

Delicta juventutis meæ

içinde biraz peynir birazda zeytin olan bir buzdolabı durmadan usanmadan niye bunları soğutmaya çalışır. hemde çamaşır makinası sesi çıkartarak.bu sesin ortasında ince bir pike ile uyumaya neden çalışılır peki.nasıl bir oda burası ki olmaması gereken eşyalar burada. bir çamaşır makinası ve buzdolabı. nerdeyim ben? sabah tam durdu diye sevinirken bitmek bilmeyen çan sesi peki?
en iyisi baştan başlamak gerek..
herşey aldığım yeni converselerin ayağımı vurmasıyla başladı. giydiğim için değişmeyeceklerini bile bile bir umut aldığım yere gittim işten sonra. almadılar tabiki. adam pişkin pişkin kalıba koyun bunu dedi. eh peki dedim. bir numara büyük alaydın sende mal diyodu kesin içinden.
küfrederek çıktım. ee şimdi napıcam dedim. bişler yemek için rexin püfesine gittim. tam şinitzelimi söyledimki kuzeni gördüm bağırdım.kız arkı bide onun ev arkı. neyse sonra gittik wafıl yemeye. eve gitmem lazımken hiç gidesim gelmedi. boş beleş sokaklarda takıldık.insanlar yakın davrandıkça böle sevimsiz suratsız ukala tersleyerek konuşup durdum.bu kadar birilerine ihtiyaç duyupda uzakdurmam ne garip.salak aptal anlamsız muhabbetler. zeka özürlü insanlar. içmekden birazcık akıllarından da olan zavallılar. marjinal tipler rockçılar punkçılar emolar.extreme hayatlar.hepsine özenip hayran kalsamda onlar gibi biri olamayıcağımı bildiğimden belkide bu kadar çok ama çok seviyor ,bir okadarda nefret ediyorum.midem bulandı aqyim yapaylıklarından ama aralarında olmakdanda kendimi alamadım. işte bütün
bunların arasında (bu sefer içmedim ama) kalmamam gerekirken onların evde kaldım. sabaha kadar anlamsız saçma sapan bir odada malum buzdolabı sesiyle gözüm açık tavana bakıp sabahı bekledim. yan odada sevgilisiyle yatan kuzenim ve diğer odada almanyadaki sevgilisiyle msnden çetleşen ev arkadaşının sesleri de bana eşlik etti.ve sonra herzman yaptığım şeyi yaptım. kaçtım ve eve geldim...

*the hall da adıma davetiye var, star wars parti için bu gece. iyi bir işin olması bazen işe yarıyo.. 2 kişilikmiş şimdi sorun gelecek birilerini bulmak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder