10 Eylül 2010 Cuma

You Know I'm No Good

öğlen markete gittim bişler almaya yolda ninesiyle küçük bi kız çöpden bişler topluyolardı. o kadar sevimliydiki kız.saçlar sarı gözler masmavi,küçücük eli yüz kir içinde. kendimden utandım poşetler yiycek falan dolu ulan hale bak dedim.kafamı eğip hızlı hızlı geçtim yanlarından. bi yarım saat sonra kader işte kapı çaldı bi baktım bunlar. iyi bayramlar yavrum dedi teyze eski eşyalarınız varmı hiç kullanmadığınız giymediğiniz dur dedim teyze elbise yok ama bekle dedim. cebimdeki son 10 milyonu küçük kızın eline tutuşturdum. yok yanlış anladınız falan dedi teyze, dedim küçüğe harçlık veriyorum ben iyi bayramlar. teyze bir of çekti. sağol evladım dedi sana da. kimbilir ne hikayeleri varki bir parça çocukla utana sıkıla bir kaç parça elbise için kapı kapı gezip,çöplerden karton topluyolar.bizim de dert ettiğimiz şeylere bak. ulan dünya hakkaten adaletin yok ya.aqyim senin...

*bu hatun için ölünür o da ayrı konu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder