13 Ekim 2009 Salı

hede höde


Ulan günlük!
naber lan, aramıyosun. sende iyice hayırsız oldun çıktın ha. türksel bile arada mesaj atardı "haydi gençtürkselli sevişmeye" diye o bile unuttu artık. jarjı tam 2 hafta hiç bitmedi telefonun :) o da oyun oynadım diye bitti allah bilir. diabloda bir karakter açtım yeni, adını Büdü koydum. fekat o da ben gibi pek concik bişe oldu. paso ölüp duruyo. bi doğru düzgün level atlıyamadım lan. hasta oldum bide mine koyim boğazım başım ağriyo. hayattan bezdim be günlük. gitarıma tel aldım çaldım biraz lakin baktımki paslanmışım bıraktım gene öyle. geceler daha da bi uzadı sanki geçmiyo. 10 oldumu uykum geliyo. yatıyorum ama uyuyamıyorum. siktiriboktan rüyalar görüyorum. noluyo lan diyip kalkıyorum sonra sabah oluyo zaten. sonra ,sonrada bişe yok işte aynı git gel falan.
öpüyorum seni şimdilik sevgi ile. pragda görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder