9 Mart 2010 Salı

çünkü eşşeğin zikinden dolayi...


bugün istifamı verdim. garip bi duyguydu.biyerin parçasıyken artık ondan ayrı bir şey olmak gibi. vücuddan ayrılan kusmuk yada bok gibin hissettim.. herkes harıl hurul çalışırken yada öyle gözkürken ben öylece durmuş onları seyrediyorum gibi oldu. iyide oldu gerçi,bazı şeyler gerekli.burayada bayadır bişler yazmıyorum yazasım geldi. evet hayatım değişiklere gebe bu aralar sevgili bloğum. ama kimden gebe onu bilemiyorum. okul bitti biraz sevindim sonra ee dedim. pazartesi yeni bi işe giricem sonra gene ee diyebilirim. geçen gittim tek başıma içtim, camdan geleni geceni seyrettim. yamur yağıyodu, pazartesi olunca tek tük insan oluyo tabe barlar sokağında. sonra, sonrası yok işte. askere giderim belki. bilmiyorum kafam çok karışık. insanın ne istediğini bilememesi çok kötü. yada bazen diyorum ki heralde olmayacak şeyleri istediğim için bişler olmuyor. yane hastayken sağlığı,yalnızken sevgiliyi, tutsakken özgürlüğü istemek gibi. imkansız şeyleri okadar çok istedim ki tanrıdan, artık olabilecek olanı da vermiyor sanırım... gerçi çokda şeyimde :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder