18 Mart 2010 Perşembe

she's so strange


yarın cume. takım giymek zorunda değilim. converselerimi genede bir sileyim çamur hep. yol beni öldürüyor ama alışrım sanırım. metrobüs büyük kolaylık keşke her ulaşım aracı onun gibi olsa. alışmamışsız ya hızlı bişeye, afallıyo insan :) 3 tane rapor hazırladım geçen günlerde pek güzel oldu. bugün birinin doum günü varmış pasta yedik şirkette. hangi, kategoride çalışcam da belli olsaydı bi. bu arada neden bir sürü kız varken ben hep en arıza olanına takılıp kalıyorum :) bu dengesizlik neden. neden normal olana değilde anormal dişilere meylediyorum? manyakmıyım masoşistmiyim neyim anlamıdım ki? şu parayıda yatırsalar artık eski şirketten. parasızlık çok boktan. pazar günü bi yerlere gidiyim sinema falan. 2 haftadır içmedim büyük başarı. i love u.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder