11 Mart 2010 Perşembe

slow gibi,değil gibi...


bugün askerliğe elverişli olmadığımın raporunu aldım. öle bi durumdayım ki sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.eh bazen bir ucube olmanın avantajları olabiliyo gerçi bunun gibi. yarın da heyet varmış ona çıkacakmışım kesin karar için. bakalım ne olucak,istediğim buydu heralde. işimdeki son günüm ayrıca yarın.yeni iş yerine de istedikleri evrakları götürücem. tabi askerlikden belgeyi alabilirsem. olmadı sonra veririm heralde. iyimi yaptım kötümü yaptım ayrılmakla belli olur heralde haftaya. yeni bir iş yeni bir çevre. herşeye sıfırdan başlamak için bir fırsat. ama burda gerçekten bitmişti çoğu şey benim için. bahane oldu belkide. akşama yemek var dediler, veda yemeği. bi kız da ayrılıyo şirketten ona istinaden toplaşılıyomuş, benide çağırdılar sende gel bare gibi. vaktim olursa giderim belki.yarın önce gata ya sonra tuzlaya şirkete,fotolarımı alıp çoğaltıcam,ordan askerlik şubesine ve ordan altunizadeye. değişiklik istiyen ben, al işte yeni bir hayat için son 3 günün. hayırlı olsun dostum. umarım herşey iyi olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder