8 Mayıs 2010 Cumartesi

jamais vu



bazen beyniniz record etmeyi durdurur. parça parça orda burda kendinize gelirsiniz. artık ne içtiysem bugün. halbuki herşey herzman ki gibi başladı.sabah kalktım,traş oldum. işe gittim. sonra öğlen taksime gittim. sonra birden bi yerde ıslak hamburger yiyodum.. sonra nevizadedeydim. sonra pi deydim . yanımda kim vardı?
onu bırak en son kilisede otururken buldum kendimi. elimde bir mum suya batırdığımı hatırlıyorum hayal meyal.biriyle biyerlere koşturuyodum sonra"artık gitmem gerek gidebilceksin demi eve?"dedi sanırım biri. metrodaydım bi ara. sonra otobüsde. sonra asansörde aynanın soğukluğunu hissettim alnımda,karanlıkda bir başıma 2. katta. ne kadar orda öylece durdum hiç bi fikrim yok. biri film şeritlerini kesmiş de alakasız yerlerde yapıştırmış gibi. elime birşeyler yazmışım silinmiş. ben ne yaptım böyle. foto çekmişim ne alakaysa kilisede. gerçekten hatırlamıyorum. yoksa eski şeyleri zihnim birleştiriyomu kendi kafasına göre. bunca saat nerdeydim peki ben. dostum halin bu son zamanlar inan iyi değil. hemde hiç iyi değil..

****kendini sevmeyen insan hiç kimseyi sevemezmiş. sevilmeyi hak etmediğini düşünen insanı da zaten kimse sevmezmiş. değil mi benjamin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder