23 Mayıs 2010 Pazar

veni,vidi



fulugtag,fulugtag dedikleri 3 saatlik sıcağın tepenize geçmesi, 100.000 insan kalabalığı vede hede hödeymiş meğer.eğlenmedim ben hacı,gaz verenlere uyupda gitmeyin seneye. atlayan siz değilseniz bi hikayesi yok.alkol yoksa eğlence zaten yok.hepside çakıldı mal gibi. bir tane doğru düzgün uçan varmış onuda kaçırdık.gerçi insanlar hevesliydi çoluk çocuk teyzeler çiftler evliler boşanmışlar herkeş ordaydı.millet çimlere uzanmış oh dedim keyif size. ellerinde içkileri. uçurtma uçuran foto çeken. herkes mutlu mesut gibiydi aslında. özenmedim değil.
sonra emrenin migreni tuttu gitti,serapın çarpıntısı tuttu gitti. bende boynum bükük e nabbim bari diyip otobüse bindim evime gittim. amele gibin yandım. ibiş gibiyim.
*yada yok yok iyiydi. burdan emek eden herkese brevo diyorum,aferin diyorum,öpüyorum.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder