18 Mayıs 2010 Salı

ütü adam

bu hayat benim ve ben hayatımı seviyorum.
evet gerçekten seviyorum .



*Birine gününün nasıl geçtiğini sorduğunda bunu sormanın sebebi kendi gününü anlatmak istemendir.
Birine aşık olmanın sebebi, onun sana aşık olmasını istemen.

**Kimse size bakmıyorken, insanları delip geçene dek süzebilirsiniz. Bakışınızı yakalayacağı için asla o kadar uzun bakamayacağınızdan normalde göremeyeceğiniz detayları yakalarsınız, bu, bu da sizin intikamınız olur.

*** Ve bazen sakat kalmak insanın lehine olabilir. Vücutlarına halkalar takan, dövme yaptıran, tenini dağlayan, derisini kazıyan bütün o insanları düşünün..sonuçta o ya da bu şekilde dikkat çekiyorlar.

- “Şimdi,” diyor Kurşuni dudaklar, “az önce yaptığın gibi bana bütün hikayeni anlatacaksın. Hepsini yazacaksın. Bana bütün hikâyeni tekrar tekrar anlatacaksın. Bana bütün yürek parçalayıcı boktan hikâyeni anlat.” Bu kraliçe Brandy kemikli uzun parmağını bana doğru uzatıyor.
“Anlattığın şeyin” diyor Brandy, “sadece bir hikâye olduğunu anlayacaksın. Ve aynı şeyleri bir daha yaşamayacağını. Anlattığın hikâyenin sadece kelimelerden ibaret olduğunun farkına vardığında, geçmişini bir kâğıt gibi buruşturup çöpe atabildiğinde,” diyor Brandy, “işte o zaman senin kim olacağına karar vereceğiz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder