16 Haziran 2010 Çarşamba

bugün gri kravatımı taktım,sırf senin için


uzun zamandır yapmadığım pek çok şeyi özledim. bira içmeyi sarhoş olmayı özledim. korkmadan düşünmeden yaşamayı özledim. tek derdimin veremediğim derslerim olmasını özledim. birilerini özlememeyi özledim. paşabahçedeki siktiri boktan ama rahat işimi özledim. kargayı, kadıköy sokaklarında içtiğim günleri özledim.ortayaşa girmeden ortayaş bunalımına girdim. noluyo böle ya. yüzmeye gitsem. terapiste gitsem. bana ilaçlar yazsa. mutlu olsam öyle hissetsem.bir şeyler yapmak için içimden bir şeyler gelse.hoho hihi gülerken böle harbiden gülsem. öf aqyim öf yaa... yapımda ve yayında emeği geçen herkeşe kucak dolusu sevgiler. ne depresyonmuş bi girdim yıllardır çıkmak bilemedim aqyim... :P

*konsere gidek mi?? genç kızlar bana meyil atsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder