5 Ağustos 2010 Perşembe

Dancing with the Bag


doğum günüm diye dün bana süpriz yapıp pasta almışlar. gerçi pek süpriz olmadı çünkü herkese yapılan bişe ama genede bozuntuya vermedim tabi.yalandan da olsa ve herkesin asıl amacının pasta yemek olduğunu bilsemde iyi hissettirdi. sonra bir elin parmaklarını geçmeyen dostlarım ve de ablam aradılar, sağolsunlar. bir yılda daha çürüdüğünü hissetmek ve hala yerinde saydığını bilmek hernekadar iyi bir duygu değilse de bir şekilde ritüellere uymak gerek. kutluyorlarsa bu onların seni sevdiğinden,insan birazcık sabat etmeli. öylede yaptım. ve sonra işe güce devam ettim.

iş çıkışı ,akşam,belkide çok ama çok uzun zaman önce buluşmam gereken kişiyle buluştum. kendime buluşmanın yada o kişinin varlığının herhangi bir ehemmiyeti yokmuş,olmasa da olurmuş gibi hissettirmeye çalışsamda, şuan şu vakit anlıyorum ki sandığımdan çok daha önemliymiş. eğer öyle olmasa onu düşünmez, dün geceki uykusuzluğumun sebebi bu düşünceler olmazdı.
aşık olmanın boktan yanlarından biride;yalnızken hayatta hiç bir amacın, bekletin yokken, birilerinin yaşamına girmesiyle farkında olmadan artık beklentilerinin olduğunu görmendir. hiç bir beklentim yok diyen kişinin yaptığı şey sadece kendi kendini kandırmakdır,telkindir.çünkü hayatında olmayan şeyin varlığını az da olsa ucundan hissetmek, güçlü bir rüzgarın şemsiyeni ters çevirmesi gibidir.
bu andan sonra bir şeyler olur mu olmaz mı bilmiyorum,şuan mevcut olan şey nedir onu da bilmiyorum.az biraz sezinlediğim bir şey varsa ,o da yüzdüğüm bu suların bir kaç kere boğulduğum sulara çok benziyor oluşu...

*Amantes amentes - Aşık olmak deliliktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder