3 Ağustos 2010 Salı

I am Jack's inflamed sense of rejection


yarın doğum günüm diye 25 liralık hediye çeki verdiler şirketten. "genco bey?"diye bir sese karşılık "efendim" dedim insan kaynaklarından gelen huri gibi kıza. "yarınki doğum gününüzü şimdiden kutlar,tebrik ederiz. iyiki doğdunuz" dedi. telefonla görüşüyodum bi tarafdan da "ee,teşekkürler" dedim. sonra zarfı elime tutuşturdu. bi elimde zarf bir elimde telefon öylece kala kaldım. ahizeden "aloov alovv diye yankılanan sese "ben sizi ararım birazdan" dedim. sonra çalıştım çalıştım ve biraz daha çalıştım.sonra akşam oldu eve geldim.

27 yıl 11 ay 30 gün 23 saatir nefes alıp veren, sırf uzayda yer kaplamak için tonlarca besini yakıp enerjiye çevirmiş bir organizma olarak benliğimin ve varlığımın farkındalığıyla diyeceğim şudurki "way aqyim şimdi ne olacak?"

eşşeğin ziki olacak diyişinizi duyar gibiyim ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder