30 Ağustos 2010 Pazartesi

SORUN SENDE DEĞİL BENDE


annemi yolladım şuan uçakta,bir kaç saat sonra panik atak geçirip ölmezze sağ salim iner Katara :)
artık gerisi ablamda.1 ay boyunca all alone... akşam yemeği olarak 1 litre süt ve eti prenses kadar güzel bir seçim olamaz.yarın işe gitmekde olmasa daha iyi olurdu. sanırım benim derdim çalışmak. yoksa bütün işler bi yerde aynı. sabah kalk otobüse bin ofise git otur gel falan filan. miskinlik ruhumda var. akrabalar arkadaşlar insanlar iş güç herkes herşey gereksiz bir lüks sanki. çarşamba nakkaş tepeye restorana gidiyomuşuz şirkette. iftara yemeğiymiş ne iftarıysa artık. gelmiyim dedim ne işim var benim aqyim oralarda.gel lan dediler. berbere gitmem lazım param yok. maaş yatsa keşke. yarın banyo yaparım sabahtan. ütülü gömleklerim ve pantolonumun ömürleri en fazla 1 hafta sonra ne olur bilemem. neyse özetle önümdeki hiçlik günlerini hiçlik yaparak geçirmek için hazırım. belki eve karı falan atarım. bilemiyorum. ahahaha :D
şaka lan ne karısı manyağa bak. ulan ne ibişsin yaa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder